vecko revyn




mamma köpte denna tidning åt mig. jag ville läsa om kenza. jag tyckte inte om kenza, eller asså jag hade inget imot henne igentligen, men hennes blogg tyckte jag är tråkig. men nu börjar jag liksom gilla den efter jag läst den hära interjuven av henne. vet inte varför. hon värkar otroligt gullig och liksom skön. sen kan jag inte säga att jag hatar kissie, för jag hatar inte henne, jag gillar inte hennes blogg. den irreterar mig. hon värkar liksom omogen. dessie och kissies blogg är liksom väldigt lika förutom att dessie kan man förstå för hon är fjorton, hon är som en vanlig fjorton åring. medans kissie fyllt arton, inte växt ifrån det. men man ska ju inte dömma någon igentligen, eftersom jag inte känner henne. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0