stressad

det är ju skolavslutning snart, då ska man ju ha på sig typ klänning (om man är tjej) men saken är den att jag är inte tjejen som klär upp mig, jag tycker bara det är jobbigt. det är skolavslutning vi ska vara där typ en timma, ska man komma med klänning då haha jag har typ ALDRIG klänning, vilket måste ändras för det är sött. men jag hittar ingen söt klänning, mamma tycker det tydligen är viktigt att man har en söt klänning. haha. ucsh, det här är riktigt jobbigt. letar runt lite på internett har hittat en söt från nelly.com, vi får se. kanske kommer jag i slappa mjukiskläder. haha.. ironi. nej, ska kolla vidare. gör ni något roligt? thihi.

aaas gammal ..

uppdate: såg att jag hade gjort i parantes om man är tjej. självklart får killar också ha klänning. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0