NACKA

jag brukar logga in på facebook för att kolla lite men brukar inte hänga där. men så ser jag massor från myrsjöskolan, det är verkligen roligt att se hur folk förendras. en tjej jag hängde med har blvitt emo. shit. asså GALET. ibland kan jag liksom sakna myrsjöskolan. men när jag flytta där ifrån bestämmde jag mig för att lämmna allt där, alla personer. ibland kan jag faktiskt sakna det. men jag ångrar inte att jag flytta. men tanken av "hur skulle mitt liv se ut om jag bodde kvar där?" mamma och jag har snackat om det. det jobbigaste av allt var nog att flytta ifrån min dåvarande bästavän vid namn inez drakenberg. det var sjukt svårt. ingen kommer nog någonsin ta hennes plats. men jag skulle aldrig vilja flytta dit igen. det var ett riktigt helvette. då förlora jag pappa och allt. det var en riktig tuff period. mamma skilde sig från min systers pappa, ja då hände allt. om jag hade bott kvar där hade jag ju aldrig träffat marlene, frida, fanny, ja alla dom. i love bagis. jag saknar vissa personer, men inte tiderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0