LÖRDAG

nu tänkte jag berätta lite om idag, har tyvärr inte några bilder.
men iallafall, vaknade runt tio för då är det ljust i rummet, så fick jag kasta på mig kläderna och sminka mig och så åkte jag och mamma för att hälsa på wille (för er som inte vet, wille är min storebror.) så vi åkte ut dit. han mötte oss, vi tog glass och hem och fika hemma hos honom och hans flickvän micaela. vi snackade och kollade på hans bilder han målat. sen försökte jag och mamma hitta till vällingbycentrum ifrån honom. tog ett tag, men jag har väldigt bra minne. så trotts att jag bara varit där engång förut, eller gott dit med wille från honom, så hittade jag. vi gick omkring där. fanns inte så mycket att köpa, ska få nya jeans när jag hittar några jag vill ha, men det gjorde jag inte där. sen förhoppnigsvis ska jag få en mini dator, hihi. + guldkort. men jag är oooooootroligt höjrädd, så jag vågar knappt åka nått på grönan och jag spyr lätt, så åker typ bara vildamusen och det. haha, så värkar lite onödigt. men eftersom dom flästa jag umgås med ska få det så.. haha, ja, sen kom vi hem käkade, nu ska jag sätta på beck är sjukt trött verkligen. har ingen specell outfit idag, så pallar inte fotta. men har iallafall leggings. och det värsta jag vet är när dom går sönder, så det ser ut som emo strumbyxor, haha fotta det för er som inte fattar vad jag menar. intressant? hahah .. ja, men för att berätta om min ointressanta dag. eftersom min bloogg blivitt galet tråkig, nu kanske det är roligare när ni får se mina strumbyxor. ;) tror min statatestik verkligen kommer bli super hög...

typ två bilder som tagits. behöver bli super bra på att fotta mina dagar, bloggen blir så mycket roligare då.

just nu: jag tror jag är sjuk, är as trött. ont i huvet, snorig, haha.. och mår allmänt dåligt. ingen utgång.
nu jävlar ska min bloggning bli bättre och förhoppnigsvis statestiken.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0