lär känna mig bättre!

5 saker ni inte visste om mig
jag har varit värsta data nörden ja, jag kunde sitta hela helgerna dag och natt och bara vara inne på playahead. vissligen lärde jag mig extremt mycket om datorer men jag var inne när det var typ 40 grader ute bara för att sitta på playahead och det. tur nog är jag inte så längre. haha.

jag har en storasyster hon bor i norge har två barn, vi har knappt kontakt. jag känner inte henne bra, synd. men jag har nästan valt bort det lite själv. jag hoppas vi får kontakt när jag blir större. vi har en stor ålderskilnad kan bro på det.

jag är största mammagrisen haha, ja. ibland sitter jag heldre hemma med mamma än är ute. låter säkert knäppt. men liksom jag skulle kunna överleva allt utom om min mamma försvann. jag tröttnar nästan aldrig på mamma, dock ofta om jag är med samma kompisar i flera dagar.

jag är otroligt svartsjuk haha, så jävla jobbigt jag är svartsjuk på typ allt, försöker att inte vara det, men är det typ endå.

jag ramla i lera utanför ks det svider lite att berätta, men KLUMPIGARE person får ni leta efter. jag ramla i ks ja, alla typ dog av garv. men det bjuder jag på gottfolk.

världens finaste mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0