hej darling

förlåt för dålig uppdatering. uppdatera inte igår för har haft världens mensvärk, varit emo och typ gråtit. haha. men igår kolla jag på TV hela dan låg i sängen med en varm sak på magen, det hjälper verkligen mensvärklen. ducshade igår också typ det enda jag gjorde igår.

idag: kom nyss ut ur ducshen. fick ett par KSSS brallor igår av mammas bästaväns dotter, dom var tydligen för små och fjortis för henne. och jag kan inte ha dom på mig .. haha 1. fjortis pinsamt, haha 2. dom ser as stora ut. såååå no way jag går till skolan med dom. som mysbrallor möjligtvis. haha .. ska platta och borsta håret nu. hörs senare, puss! :)

Anonym om bv:
Vad har du för textil och storlek till din blogg? =) Jätte bra blogg

svar:
eftersom du inte har blogg skriver jag här, vet inte vad jag har för text & stolek,
jag kan inte göra designer hära, tycker det är as jobbigt, haha .. men kusinmajas & glossgirls
har samma textstil så fråga nån av dom, :) tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0