yeeees, så är det ;)


*aaaaaaaaaaargh*
asså får inte tag på plask sitter liksom hemma hos henne! har ännu inte hittat hennes jäkla nycklar, kul? haha, aaaasså ååh. sen får jag inte tag på mamma häller, typiskt! aja, jag ska inte klaga har det rätt bra här ;) marre slutar liksom inte förns tre och sen ska hon göra nått jävla prov, pallar inte sitta här helaaaaaa dan, tur bor jag granne så liksom bara springa hem ibland ;) fast det är mys här, ska sätta på en film ;) hoppas ba inte isabell kommer hem, haha. hon kommer ba : vafan gör du här?
jag ba: eh, asså..

thaha, nej men asså vi är så "nära" våra familjer så liksom hon bryr sig inte ;) jag smälter in så bra här! i min andra familj :) nej, men nu måste jag få tag i nån, för det börjar bli liiiiiiite tråkigt. och mamma kommer väl lacka ur om hon hör att jag är hemma sen ;) + när jag kommer hem blir det bättre uppdate, ni får leva med inga bilder och tråkig blogg ;)
.. nu ska jag ringa plask / marlene!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0