stan, bilder :D

kollade nyss på nått program som heter tonårsliv typ, tycker det är ett jätte intressant program frakiskt. idag var jag iallafall i stan med frida, hittade typ inget jag ville ha, så det blev ingen shopping, aja. ska strax kolla på "den rätte för rosing" fast jag är fett nervös vem som hon väljer. tänkte bara säga hej och slänga in bilder ifrån dagen, jag lovar er att bloggen kommer bli bättre, den har varit ganska tråkig, men nu jävlar! :) vi hörs efter rosing, men först några bilder från idag.





& jaaaaa, bilderna ääääääär väldigt fula på mig. :)


Kommentarer
Postat av: albiin :)

fan dig alice , kolla jag på alla bilderna?

svär du valde alla fula också -.- <3

2009-03-31 @ 20:23:20
URL: http://fridaalbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0