snart marlene, igen bebi :)


faaaaan måste plugga biologi -.-
siiiiiiiiittter hemma hos mig, ska typ möta marlene i centrum om ett tag, ska typ vara hemma hos henne ikväll + kanske sova :) men iallafall måste ducsha när jag kommer till henne, känner mig skit äcklig. vet inte riktigt vad vi hittar på, men nått blir det ju :) aaaaaah, tänkte liksom passa på och uppdatera när jag är hemma, för när jag "bor" hos marlene så blir det inte jääääätte mycket :) slänger säkert in ett inlägg senare, :) niiiiiiiiice va? haha.  ja, men asså det är typ det som händer, blir liksom mest "vad jag gör idag?" i denna blogg, tråkigt men liksom ska bättras när jag pallar :) hehe. aaah, men vi hörs beeeeeeeeeeebisar :) nu ska jag fixa mig lite, puuuuuuussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0