Lets dance

inte för jag hänger med i lets dance det minsta, har aldrig ens kollat, det är typ sjukt tråkigt. eller jag ljuger, jag kollade endast varje gång isabella dansadede, BARA HENNES DANS. tyckte det var sjukt synd att hon åkte ut så tidigt. men iallafall, fick höra att magnus vann, är så otroligt trött på laila eller vad hon heter, hon ser bara så jäkla fejk ut. haha, fattar inte ens varför jag snackar om det här, men jag är bara lite skade glad för laila inte vann. jag trodde värkligen hon skulle vinna, men rätt roligt att han den dära stora magnus kunde vara så bra på dansa, men fortfarande lite synd att BB inte vann. annars är jag fakitskt totalt ointresserad av lets dance. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0