webbcam bilder



tagna aldeles nyss. istortsätt inget smink förutom lite mascara.
har varit och köpt både mobil och webbcamera med mamma idag. webb till bloggen för att göra den lite roligare och mobil för den behövde jag verkligen. den jag hade var ju inget att hurra för. därför har det varit lite dålig uppdatering idag. och igår var jag ju på skansen. men det tar vi igen. eller hur? jag tycker det är sjukt jobbigt för snart eller snart och snart om kanske lite mer än en vecka så åker jag till landet två veckor (kanske får jag åka hem.) så har jag inget internett det betyder ingen dator. jag kollade på en handdator typ med mobil idag, tänkte köpa den först. men kom snabbt på att jag aldrig skulle lära mig sånt. så tog en enkel som dom sa var enkel, eftersom jag är blond innuti. ha ha. nej vill inte tråka ut er mer! nu vet ni iallafall vad jag har hållt hus. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0