mobiltelefoner

sitter och kollar på mobiler, och jag är väldigt oteknisk när det gäller mobiler, så jag vill inte ha värsta typ tutch eller hur det stavas. för det är för komplicerat jag gillar faktiskt min gamla jag har nu. har precis lärt mig den. men mamma tycker visst helt plötsligt att jag ska ha en ny. så nu tittar jag runt, hm.. + jag är exspert på att ta sönder mobiler. det får inte vara nån sån där som går sönder om man tappar den eller råka kasta den i väggen, jag behöver en som tål mycket.. haha. nej gud blir helt trött på att titta på mobiler, på onsdag när jag får en ny ska jag fråga dom i affärer, "eh, typ en mobil som till och med min mormor klarar av." haha..  ja, nu ska jag ducsha och kolla lite på internett affärer kanske kommer in nått "jag vill ha." jo, ska på bröllopp i aug och stor 50 års fest så jag måste hitta en klänning det ska jag kolla på. så visar jag er några jag skulle kunna tänka mig. men nu ska jag ducsha! :)

den här skulle jag lätt kunna tänka mig, marlene har en sån.. och hon och jag är ungifär lika otekniska. haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vems bröllop och vems 50 års fest? :)

2009-06-21 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0