ALLSÅNG PÅ SKANSEN BILDER!

jag kan ju börja med: MÅNS TOG PÅ MIN HAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dagen var bra. från fem - halv 10 var vi där. fyfan va jag var taggad. men precis runt åtta tiden mådet jag så sjukt dåligt, frös ont i huvudet magen och mådde illa, trodde ett tag där att jag skulle kräkas. så jag var så jävla otaggad när direktsändningen var så jag låg på fanny. fy, det var hemskt. men förutom det var det en toppen dag! tog runt två - tre hundra bilder självklart ska ni få se några av dom.

min mat som jag hade med mig

där jag bodde var det typ helt dött så tidigt på morgonen som vi åkte hemifrån.

när vi väl kom fram var det såhär många som var före oss.

men fanny och jag deppa inte ihopp för det, vi visste att vi skulle få bra platser endå!

trött var jag, inga bra bilder togs på mig iallafall.

fanny startade dagen med att läsa lite. vi fick två bänkar. eller vi tog två. haha.

fanny ville måla mina naglar, så det syselsatt vi oss med.

jag bytte till myskläder. för att jag ville sova.

vi hade en himla fin utsikt från dä vi satt.

fanny gillar bullar. :)

det kom bara mer & mer folk. bänkarna var snart fulla.

då kom hanna & johanna och gjorde oss sällskap!

jag bytte om till lite "finare" klädsel.

johanna och fanny myste. hanna läste. jag fottade.

hanna läser.

sen blev det långtråkigt. så jag & johanna tog en promenix runt skansen.

kanin.

kaninerna.

jag ville ha en gul såndär.

johanna som kollade på gätterna.

sälarna var jätte roliga.

Sen blev det så mycekt sol så vi tog mitt paraply som perasoll.

Sen blev det genrep med måns.

då kom han till mig!!!!!!!!!!!

miiiiiiiin måns!

sen kollade vi på film.

hoppas ni gilla bilderna jag la upp "bakom senerna" så nu har ni fått ett par bilder! hoppas dom gillas. :)

uppdate: en film kommer senare idag! ska bara ladda upp den på youtube först. :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Min Måns* !!!!

2009-06-24 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0