tur att jag har tak över huvudet


utanför mitt fönster öser det ner. stakars mamma som är påväg hem i det här regnet. haha. fast jag älskar faktiskt regn, konstigt nog. det super mysigt! mindre mysigt är att sminket rinner och man känner att man har pissat på sig. äh, föresten det är nog mycket mysigare att sitta inne och titta på dom stakarna som får gå ut i regnet. det är alltid kul att se dom blöta. haha. gud va elak jag är. tur att jag är inne alltså! :)
(på bilden över texten är när jag var påväg till skolavslutningen. då regnade det också!)


Kommentarer
Postat av: jenny

den där frida verkar så härlig ! kan du inte länka hennes blogg om hon har någon , jag har för mig det för hennes blogg har man hört så mycket om ! vet bara inte vad den heter..

lyckost dig som är bästis med henne !

2009-06-12 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0