THE GREATEST HÄR

hejbloggen.
världens bästa här! behöver nog inte skriva vem, ni fattar såklart ändå. men ifall det finns några retards bland alices läsare vilket jag tror om man vill läsa hennes blogg så är det alltså frida albiin, hennes bäääästavän :)
ska till tess' minneslund , regnar iaf inte nu, & hoppas det inte börjar heller.
ayah , alice kommer nog inte blogga så mycket för hon ska vara med moi , och nu måste jag fixa mig så puss !

MIN BÄSTAVÄN ALICE STEEN PETTERSSON ÄR FINAST PÅ JORDEN. /fridaalbiin.blogg.se



hallå!? älskade blogg, ni vet ju själva vem som är bäst på jorden, världensbästaalicesteenpettersson. min blogg.
nu ska vi till therese, vi  hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0