tess


läste aftonbladet för en liten stund sen.
där stod det om therese. att det är kärleksdrama bakom.
och att flickvännen till killen som troligtivst dödade therese
bad honom döda henne. det här är helt jävla sjukt. det gör mig
förbannad. jag hoppas nu dom ärkänner för theres familj och vänners skull.
jag tycker det är hemskt. fyfan, han måste vara helt jävla dum i huvudet. psykisktsjuk,
man dödar inte någon för avensjuka, då är man helt sjuk i huvudet. fyfan va det här gör mig arg.
vila i frid Therese du är saknad av många.


Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Min kompis kompis kände Therese, hon kom till oss på tuben och börja gråta. Förklara vad som hade hänt, allt om Therese osv.. fyfan va tragiskt.

2009-06-10 @ 10:34:07
URL: http://oemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0