svårt


nu tänkte jag bara säga godnatt. har fixat och flätat håret, så slipper det bli så trasligt imorgon bitti ska jag prata i telefon med en viss person som vanligt. :) haha. nu blev ni nyfikna! ska sova ut imorgon, skönt! godnatt. pratade faktiskt med emma ett tag på msn, ni vet att det har varit lite sisådär mellan oss senaste året typ. iaf prata lite och hon kanske har rätt, jag kanske saknar det vi hade inte personen jag vet inte faktiskt. svårt där. iaf vill bara säga att jag älskar min bästavän frida mest i världen. hihi. sviker dig aldrig darling. nu ska jag ta och ringa lite samtal, haha, älskar att prata i telefon innan jag går och lägger mig. så jävla mysigt! :) imorgon vill jag till stan ska banne mig ha dom dära jäkla skorna :p haha. godnatt med er mina söta små bloggläsare - fast ni är nåra kommer ni en dag vara många! nu jäklar! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0