sommarlov förfan

svante ringde och sa att dom var påväg hem till mig, och jag stod i badhanduk. så fick slänga på mig leggings och tubkjol och en lång ärmad tröja och kleta på mascara med lockigt blött hår och träffa dom. såg säkert ut som en slickad råtta. vi gick runt och chilla glalet i området. det var kul, men lite äääcklig svante och sebastian var. men annars var det rätt roligt. nu ska jag byta om till myskläder och snacka lite på msn och sedan sätta på en film eller snacka med bästis i telefon hela natten. hehe. har ni gjort nått kul? sommarlov!

hittade den hära jätte gamla bilden på mig & sebbe i ks.


Kommentarer
Postat av: embla

Nu kommer de vi alla väntat på, vinnaren!

På midsommar så kommer det komma ut vem som vunnit min tävling där jag lottade ut den fina väskan från Thailand som DU var med och deltog i. Är det du som vunnit, kolla in då!

Eller kolla nu om det kommit in någon mer tävling du kanske vill delta i, eller bara tycka till.

(skickas bara till deltagare av tävlingen)

2009-06-12 @ 10:27:56
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0