snurrar i mitt huvud hela dagarna ;)


bilder lånade av google.
kom och tänka på en sak, jag minns när jag var döttskär i darin, haha jag var helt tokig i han. han vara bara min och ingen annan fick ta honom. haha. hette till och med ett namn på playahead jag inte vill nämna för det var ju pinsamt det var till och med felstavat har jag för mig. haha. gud va kär jag var i han jag blev helt tokig. och nu blir jag tokig på hur måns kan vara så snygg och björn så söt. kan sitta och söka på youtube på parlamentet och kolla på massa roliga klipp med min björn och skratta så jag gråter. sen kan jag sitta och höra måns sjunga flera gånger samma låt utan att tröttna. det här är jobbigt! haha. gud .. dock har min period när jag gjorde nästan vad som helst för att träffa darin gått över. tack och lov för det. haha. nu är det ju tre andra som jag nästan skär mig för att träffa... nästan bara nästan. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0