skolan nu

Anonym om rut from:
men gud, varför rut ? stackars barn .
hon är jättesöt verkligen, men att döpa sitt barn till rut är verkligen taskigt mot sitt barn..
svar: jadu, jag bestämmer inte namn. jag tycker rut är ett gulligt namn. men grejen är att man lever upp för sitt namn. hon skulle hetat vera. men sen blev det rut. hon heter alltså rut vera tror jag? sen får hon kalla sig rut eller vera när hon blir stor. men rut är hennes förnamn och vera mellanamn. vera för att mina två kusiner som är syskon till bebisen ville att den skulle heta vera. men när den kom ut såg den tydligen ut som en rut. ;) men jag kan hålla med dig, rut skulle inte jag döpa till mitt barn. hehe.

idag har vi sovmorgon, till 20 över 9. hehe. ska möta upp fanny och dom 9. håller på att ladda in dagens. ska till tandläkaren idag också, och följa med fanny när hon klipper sitt hår. vi hörs ikväll. puss!

uppdate: går inte, får ikväll. i love u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0