nöff nöff


när jag mamma och alva var på södermalm och gick var vi i en park som hade grisar.
godmorgon!
uppe med tuppen, ;)
haha, nej jag har tvättstugan SJU på morronen, men saken är jag älskar det :D as roligt att stå där, och jag skojar inte. tror fan jag kommer bli värsta tvätt mamman. haha. idag ska jag trääääääffa en person på kvällen typ? ni får inte veta vem. hahha. hemligt. jag ska damsuga idag också. asså fett konstigt jag damsuger varje dag, har typ inget att göra. eller nej, jag ska fixa i min garderob, yes! det behövs verkligen... klockan nio ska jag upp och hänga kläderna i tvättis. :) juste amanda svar på din fråga: brölloppet ska marlenes mamma ha, hon gifter sig, så vår familj ska komma. SAMMA DAG på kvällen ska vi på 50 års fest hos mammas kompis som kännt mig hela livet, så ja. :) vet att du är avensjuk, om det är min kusin? för jag hörde att du ville gå på nått bröllopp. haha. :) nu ska jag bara fixa mig, ni ska veta hur jag ser ut nu när jag går ut på gården håller jag tummarna för att ingen ska se mig en knut som lilla my på huvudet, gula mjukisbrallor ett linne asså FY. haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅÅhh jag är jätte avundsjuk! Vår släkt är så tråkig, det blir aldrig fest eller bröllop här inte! :(

2009-06-25 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0