några bilder från gårdagen

nu tänkte jag lägga in lite bilder ja tog igår, blev inte så jätte många men ett par stycken.

vi var och köpte sån dära äcklig lax. uuw.

och jag tog en mocka latte på espresso house.

när vi kom till mormor åt vi massor med mat. haha.
 
massor verkligen ...

anton blev med lite i bild. haha.

smiiiiiiile.

och såklart tog jag massor med bilder på "favoriten" .. hihi.

hon hade fått lite utslag i ansiktet, stakarn.

alva var ju efter vera hela kvällen.

han blev svartsjuk för alla höll på med rut, haha.

ruuuuuuut.

rut försökte sitta lite imot fotöljen. men eftersom hon är snart 6 veckor gamal så kan hon ju inte sitta.

några av gästerna. mostrarna, mamma och mormor.

anton var taggad.

sen blev det sent så vi gick hem.

och jag körde lilla rut hem i vagnen.

alva fottade... "varför fottar du så?" - "alice brukar göra så." haha.. för dagens outfit till bloggen, ja! ;)

swiming pool.

alva ego-fottade sig.

orange blomma.

imorse. alva blev sur för jag smygfottade henne. ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0