lite shopping i ringen

försökte skriva ett inlägg innan jag åkte till ringen med det funkade typ inte. försöker rätta ut en del med frida, när hennes blonderade vänner kommer in... iallafall. inne i ringen såg jag ni vet han som är med i färjan? håkan, haha gissa om jag blev glad! haha. han värkar så jäkla skön. handlade inte nått märkvärdigt men kan endå visa er. föresten fick jag veta att jag ska få en ny mobil kanske nästa vecka? mamma tycker jag ska få en nu. haha. gissa om jag blev glad. ;)

mycket "kortare" i värkligheten. såg jätte lång ut. en midje kjol.

hatar igentligen att läsa, men har alltid velat läsa den hära boken.

Kommentarer
Postat av: Kusin Amanda

Åhhh, 14 år till salu är skit bra :)

2009-06-19 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0