långt inlägg

skrev ett långt inlägg som bara försvann. jobbigt, men bara ta och skriva om alltihopp. allt för er mina läsare.

gick upp strax innan åtta, inte med vilja. men fanny och jag skulle till thereses minnes lund. hon skulle fyllt 16 år idag. så vi gick dit, eller åkte. så var vi där ett tag. sen ville vi kolla där uppe, så vi klätrade upp för berget, och gud så fin utsikt. men det var nästan lite jobbigt att vara där. så hemskt att veta att hon blev mördad nån stans där uppe. sen gick vi ner och sa hejdå och grattis. hihi. sen åkte jag och hämta pengar hos mamma och fanny hämta sina pengar hemma. så mötes vi i centrum och köpte jordgubbar. sen satt jag på en film "beck" och åt jorgubbar. sen somnade jag sov flera timmar. vaknade och var fortfarande jätte trött. skulle kunna sova flera timmar till. sen ringde jag mamma när jag vaknade och sa att jag glömde tandläkaren. har gjort det flera gånger, men ofta man pallar gå till tandläkaren på sommarlovet. så plocka jag ut och in tvättmaskinen. så kom mamma nyss hem och så har hon köpt jordgubbar, haha. gud va jag kommer äta det. tru att det är nyttigt iallafall. ikväll har jag ingen aning vad som händer. men jag har mått sjukt illa och haft ont i magen så troligtvist en mysig hemma kväll. ska såklart kolla på paris hillton NWBF på webben, eftersom jag missade det igår. skulle ju vara med sofia, men känner att jag mår lite dåligt bäst att liksom vila upp sig då. haha. får vara social via msn eller nått. hoppas ni har haft en bra dag iallafall. :) nu ska jag chilla lite. kanske går ut på en promenad senare ikväll, bara för att röra på mig. nu ska jag rensa jordgubbar tydligen. blir fler inlägg ikväll! ha det bra.





det var jag som la ros ljuset, fint va? vila i frid fina therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0