JAG SKA BLI EMO

jag är verkligen sur och ledssen!
blir ingen casting får inte tag på någon som kan följa med, det här suger verkligen! så nu ska jag ta en låååååång ducsh raka benen och smörja in mig med hudlotion och gråta och kanske skära mig lite. HAHA. imorgon har vi sovmorgon men jag ska på fucking samtal i skolan så jag får ingen sovmorgon. jag är LEDSEN! sen ska jag vara med frida imorgon. det blir kul. men annars suger allt. och jag känner att jag kommer bli emo. men fortsätt läs min blogg, OCH KOMMENTERA jag blir ledsen annars! men nu ska jag skära mig lite. vi hörs imorgon. godnatt. *snyfft.

ALICE
SKA LYSSNA PÅ SCHLAGER NU, DET GÖR MIG LYCKLIG. och gråta .................... 

i vintras nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0