jag är inte hel utan dig

godmorgon!
somnade strax innan fyra imorse! sjukt hur jag orkade. sociala mig på msn med massa folk. eftersom det här är min blogg så berättar jag allt. jag bråkar med frida.. stort. men vad tänker jag inte berätta. jag har liksom en bubla när det inte ska komma in i bloggen, man får inte komma för nära den. haha. nu ska jag fortsätta prata med frida och sen fixa mig. vi hörs sen! uppdate ska träffa emma sen typ. <3

du har fått mig att tvivla på dig för en gångs skull .. jag älskar dig mest bästavän, jag gör verkligen det. men nu får du fan ta och bevisa att du är äkta som du säger. för jag vet inte längre.. förlåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en del av mig

2009-06-26 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0