intressant?

håller på att ladda upp vidiorna på youtube som typ tar ett år. haha. ne men dom kommer strax tänkte slänga upp några bilder också. men först ska ni få veta om min dag. vi börja runt nio, härligt vi har haft en chill vecka, inte pluggat så mycket eller någonting. men efter skolan följde jag med fanny och klippa sig och sen var jag tvungen att springa därifrån till tandläkaren. och jag har så ont. han skulle ta bort tandsten, och så var det som en vass nål som helatiden stack hål i mitt tandkött typ, så jag börja blöda och försökte helatiden knäppa igen käfften men han var hård. haha. fick en tid på måndag också. haha. jag har tandläkarskräk. nu chillar jag bara.




ena klippet på tuben är rätt långt spola fram 2 och 1 halv minut så blir det roligt islutet.
och ja det är jag som har den dära ljusa pinsama rösten, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0