HISSAR OCH DISSAR

... det var ju ett tag sedan jag satt ut hiss&diss, därför tänkte jag köra en lista nu!

blondinbloggarna - ja, nu är jag så trött jag är säkert inte ensam om det. dom tre såkallade stor bloggarna. det här handlar inte om avensjuka utan om att jag är trött på dom. 1. varför finns det inte brunettbloggare som är så stor som dom och håller på som dom? sminkar sig överdrivet och det? haha. sen en sak till dom tjatar hela tiden om vem som tar ifrån varandra, bloggare tar av alla, alla gör det. så liksom? sen sitter dom och typ bråkar om sånt? dom är kopior av varandra. snälla. för ett tag sen skrev en person om mig i sin blogg om att jag tar hiss och diss ifrån den och att jag andvänder samma program som man returserar bilder på att jag tar det ifrån henne, snälla hiss & diss har alla jag hade det i min gamla blogg + hur många andvänder inte det programet? tänker inte nämna namn men sånt här gör mig irriterad. naztysbunny.blogg.se våran nästa stora bloggare fast brunett? haha, bättre! brunetter är finast tycker jag. ser mer äkta ut.

bråka med sin bästavän jag och frida bråkar JA, tyvärr vad tänker jag inte gå in på. men jag tycker det är synd. och det är inte en blogg trend att vi bråkar som p & d värkar göra stup i kvarten. men hoppas jag och frida snart fixar upp det. hon är ju fan min andra halva.


emma & alice kör back on track. för er som känner mig vet att för ett och ett halv år sen var emma och jag tajta. sen i maj för ett år sen då sabbades vår vännskap pågrund av bråk, vi har försökt blivitt lika tajta igen, men det har varit väldigt svårt. nu kör vi back on track, och jag hoppas verkligen vi lyckas få tillbacks allting, för jag har verkligen saknat våra stunder. vi hade ju värkligen roligt, haha.

björn gustafsson när jag säger att jag älskar honom menar jag det. ååh, asså kan kolla på parlamentet flera gånger helatiden haha, jag smälter! han är den sötaste. uuucsh, jag är typ KÄR i dig bjööööörn. haha. fyfan va fin han är!

ung08 hur många längtar inte? TVÅÅÅ MÅNADER KVAAAAR. FYFAN VA NIIIICE! :)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde redan vi har löst det mesta. jag bråkar iaf längre. tycker inte det finns så mkt mer att göra.

2009-06-29 @ 10:58:47
Postat av: trött på dig

du är psykiskt störd alice sluta ta upp bråk i dina dissarlistor o vad folk säger till dig. du är så falsk så att man inte vet vart man ska ta vägen.

2009-07-05 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0