hiss & diss

veckans hissar och dissar!

ALICE DISSAR:
KLUBBERIET
.. men heeeeeerregud, ELVERKET bara typ 15 års gräns. FJORTISSTÄLLE. "jag är inte fjortis" - "nähe, du bara går på klubberiet." DISS för det stället. FJORTISSTÄLLE.

landet .. ja två veckor har jag lovat min mamma, fyfan va jag inte längtar.

ALICE HISSAR:
sommarlovet
är påväg, jag är sjukt jävla glad. om sju dagar så slutar vi, SNACKA OM HÄRLIT! jag längtar inte lite. tio veckor, fyfan va najs! sena sommarkvällar, brun bränna. SOMMAREN ÄR HÄR!

grekland .. det är helt seriöst världens härligaste land, fan va jag saknar. ta mig tillbaks.

frida albiin min bästisfestis, jag älskar dig sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0