godmorgon

vaknade nästan precis, :)
har luggigt och läst ut malin + rasmus = sant. haha. kalla mig boktönt. men jag har varit den som aldrig läste, nu ääälskar jag dom dära bökerna. haha. somnade nästan direkt när jag gick och la mig igår, förlåt frida att jag inte ringde. nu har jag duchat snabbt. ska sätta på mig nått. ser ni? vädret blir bättre för varje dag. jippi! världens bästa sommar får vi hoppas på. idag ska jag vara barnvakt -.- jaja. måste fråga om det går att frida sover hos mig, antagligen kommer hon säga nej. men dååå har jag en ide, frida sover hos mig nästa vecka typ två dagar? eller nått? darling? vad säger du? hehe. nu ska jag fixa i årdning mig, sminka, platta håret. ja. tjejgrejer. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0