fryser


är det bara jag som fryster arslet av mig? raggsockor och instoppade mjukisar. ha ha. shit, det är pissväder. det här är riktig svensk sommar. hade inte tackat nej till att byta med min storebror som är i thailand nu. vi ska ju till landet på torsdagskväll, men jag vettefan om jag har lust om det blir sånt här väder. sitta där och liksom frysa ihjäl. det stod på aftonbladet att vädret skulle bli bättre vi får hålla tummarna för det. nu väntar jag på frida som ska sova här till på tisdag tror jag? så snackar jag med billy på msn, vi kanske ska ses. hihi. miss you. nu ska jag fixa färdigt mig. väntar på fridas bra platttong jag tänker låna den när hon är här. haha. vi delar liksom bästis? haha.. nu ska jag fortsätta att chilla och försöka få tag på dig bästis DU ÄR SEN! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0