fejkade blondin

hahahahahahha.. kissie fick böter av SL.
och så ringer hon upp SL och beter sig som en jäkla bitch. gumman du som nu har en av "sveriges" största blogg ska väl ha råd att betala 600 spänn.. om du nu inte hade lust att betala en biljett med fler zooner. för mig hade du gärna fått 6000.. shit, om du inte har råd med 600 då är det riktigt illa... du är inte bättre än oss "vanliga" du ska inte ha undantag. shit du är 18 år och jag kan förstå att dessie och paow ser ut som dom gör, MEN DU. du är 18 pinsamt att du ser ut som 14åringar... hoppas SL kräver mer pengar av ditt äckliga samtal du gav dom. du är inte bättre än nån annan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig , men jag tror inte det handlar om pengar utan mest att man inte vill betala för något man tycker är fel. 600 är trots allt rätt mkt pengar , och jag tycker faktiskt att hon hade rätt i den där grejen :)

2009-06-18 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0