:)

håller på att ladda upp en vidio som jag och fanny gjorde i skolan. ingen speciell. men tänkte variera lite. inte bara skriva! klockan 7 ska jag till tvättstugan. jag måste locka håret, tänkte ha lockigt imorgon! men först måste jag borsta ut det, sen kolla på paris hillton new BBF & DH. :) haha, juste fanny sa nått knasigt idag. vi pratade om 80-talet hur häfftigt det är. helt plötsligt säger fanny:
- ja, tänk va skönt det vorde om det var 80-tal slippa raka muffen och allt.
haha. IBLAND är hon rolig. annars är henens humor tråkig, ni ska höra när hon försöker värka rolig. hon är typ den enda som står och as garvar. kollade nyss igenom wb och insåg att jag inte kan lägga in den, jag fjantar mig. haha. men jag lägger in några tråkiga bilder. hoppas ni gillar det!

fanny & dagens
leggings H&M, linne G&, kofta Marlenes, skärp GT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0