en trevlig kväll

har försökt ladda upp bilder i typ tio jävla minuter nu. var ute ett tag här på kvällen tog kanske fem bilder med min usla mobilcamera men så funkar det inte att ladda upp! jag skulle ha dagit med mig min älskling = digitalcamera. haha. men för att inte bloggen ska bli torr tog jag några bilder med webben, så jag ser ut nu. NEJ jag hade inte på mig canada tröjan ute, har typ bara den hemma. ;) så ni vet. träffa emma, vi har verkligen snackat ut, jag har insätt hur jävla mycket vi än kan HATA varanda snacka skit så hör vi ihop. vi är som systrar. haha. så faktiskt ska vi på allsång bara hon & jag tillsammans! det ser jag fram imot. nu ska ni få se bilderna, har ju lockat håret! här ser ni hur kort det blir när jag har lockar. jaja. hihi.



inte bästa kvalitet. men typ släckt i hela rummet därför. och inte så snygga, men jag bjuder på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0