en liten lista

har ju inget för mig, vi kör en lista! hittade en gammal ifrån BDB.

Början.
Namn: Alice Steen Pettersson
Msn: [email protected]
Lunar: haha, har faktiskt men ger inte ut namnet
Ålder: 15 snart
Födelsedatum: 16 november
Stjärntecken: skorpionen
Bilddagbok: hemlighet

Tonåren.
Hur gammal är du: 14 snart 15
Hur tycker du att du har det hemma: mysigt, jag gillar det
Har du bra självförtroende: nej kan jag inte påstå
Kan du lita på dig själv: ja litar mest på mig själv
Är du nöjd över dina bröst: haha, yes
Är du nöjd över din rumpa: haha .. vet inte!?
Hur tycker du att ditt liv är: ska inte klaga
Har du ett bra liv tycker du: jo, det är väl bra?
Vill du ändra på något i ditt liv: det finns alltid nått man vill ändra på
Berätta vad du helst vill: jag vill bli tv - hallå komma långt
Är du nöjd över din kropp: nej nej nej nej.
Något du vill ändra över din kropp: typ allt nästan
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: haha, nej
Tycker du att du är överviktig: oh yeeeeees

Kärlek:
Har du någon kille: singel
vill du ha en pojkvän: vet faktiskt inte
Gillar du någon nu: haha, hemlighet!
Som heter: haha.
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: jag vet inte nu, vi får se..
Trivs du tillsammans med någon kille: jarå
Vem: haha deru
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: jadu, vet faktiskt inte
När en kille gör slut, blir du ledsen: tänk på mascaran!


Vänner.
Har du bra vänner: ja, dom är fina!
Du tycker om att va med dina vänner : absolut! jätte kul
Har du många vänner: inte överdrivet, men har några jag verkligen litar på.
Vad heter dina vänner: det orkar jag inte rabbla upp. vi tar det någon annan gång!
Vad heter dina allra bästa vän: frida albiin.  
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: heldre få man verkligen kan lita på och verkligen ställer upp. en massa falska jävlar!


Mogenhet.
Har många sagt att du är mogen för din ålder: nja .. rättaresakt omogen.. haha!
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: kanske några haha.
Har du fått bröst: jadå!
Har du fått höfter: japp!
Har du kille: nej faktiskt inte!
Tycker du om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och leka: gillar båda!
Du älskar att shoppa: vem gör inte liksom? hehe.

lite roligt sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0