det här, det är jag!

har tråkigit, ni får en lista!
Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?:
  jarå
Känner du dig sviken just nu? lite kanske
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?:  blir typ aldrig kär
När grät du senast?:  idag haha
Har du varit riktigt kär?: nej, faktiskt inte
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte?: nej, jag visar det inte. men dom flesta märker det nog
Menar du det du säger?: ja, oftast
Känner du dig utanför? nejdå

Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?:
kärlek såklart!
Singel eller förhållande?: singel tror jag
Sola eller bada?:  sola!
Mobil eller dator?: mobiltelefon tror jag!
Gröna Lund eller Liseberg?: gillar inget av det, men måste jag välja så .. grönalund!
Mc Donalds eller Burger King?: macdonalds
Dans eller sång?: sång!
Flyga eller åka båt?: flyga!

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?:
absolut!
Har du varit kär i din bästa kompis?: Nej, aldrig!
Har du ljugit?: i nödsitvationer.
Har du fuskat på ett prov?: japp
Har du berättat vidare en hemlighet?: ja
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?:  mamma vet att jag prövat, ja.
Har du en hemlighet som bara du vet?: ja!

Rik eller fattig?
Hur mycket får du i månadspeng?:
får inte månadspeng, jag får när jag behöver / vill ha.
Har du... Eget rum?: största!
Egen TV?: vill inte ha!
DVD?: bärbar!
Dator?:  två stycken!
Mobil?: ja
Telefon?:  ja
Kontokort?: ja
Över 2000 kr?:  på kontot jag
Pool?: nej, bor i lägenhet!
Studsmatta?: nej!
Cross/moppe? nej!
Pingis/biljardbord?: nej!
Jacuzzi?: nej!
Villa?: nej!
Märkeskläder?:  jarå.
Smink/smycken för över 5000 kr?:  ingen aning.

Skolan
Går det bra för dig i skolan?:
går bättre.
Betyg i ämnen : dåligt.
Svenska:  rätt bra på svenska.
Engelska: dålig på englelska.
Matematik: helt okej på MA.
NO: dålig
SO: dålig
Musik: sådär
Slöjd: suger!
Hemkunskap: rätt så bra
Idrott: IG haha
Språkval: sådär
Bild: dålig
Är du nöjd med dina betyg?: kommer inte få nått i år, haha.

Dagens
Kläder?:
jeans, linne, hoodie.
Smink?: mascara typ,
Smycken?:  pärlörhängen
Humör?: helt OK.
Gjort?:  varit hos tandläkaren!
Göra?:  ducsha!
Måltid/-er?:  pasta och korv, yoghurt och musli, ris och kykling + lite lite glass. hehe
Sötnos?:  hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0