ALICE


haha, då tänkte jag faktiskt berätta lite om mig själv :)

jag heter iallafall alice och är 14 år och bor i stockholm med min mamma och lillasyster (9år) i bagis. har även en storestyster och storebror ( 22 & 30) fast storesyster är bara min pappas barn. jag har bara halv syskon. jag går i tätorp. på fritiden älskar jag att umgås med mina brudar, shoppa och ha kul. haha. den hära bloggen handlar mest om mig mina dagar, mitt liv. försöker lägga in lite outfit samt lite tips. jag går i sjunde klass börjar i åttan nu till hösten. igentligen skulle jag börjat nian men fick gå om femman. som person är jag nog väldigt glad. hm.. det här är svårt! vi gör såhär, är det något ni undrar över är det bara att fråga. :)

Kommentarer
Postat av: friiiiidaaaaaaa

ÄLSKAR DIG BÄÄÄÄÄÄÄSTAVÄN

2009-06-10 @ 20:52:13
Postat av: Anonym

din bästavän är skitsnygg ju ! :o

2009-06-10 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0