yellooooow

tjääääää bloggen :) allt lugnt eller? hehe.
jag har försökt tagit fotto på min snyyyyyygga outfit, men jag hittar inte usbfittan så då tar vi med min braaaaaagia webb. inte lika bra bilder, men vem fan bryr sig? idag skulle jag åkt till mitt roooooliga land men no no no no imorgon. aaaaja, mamma beställde iallafall hem tvåååå beeeeeehååååååååååååaaaaaaaaar till mig + troooooooooosor hotpants och sminkbortagningsmedel, thanks mammi! mitt hår är skitigt men det skiiiter jag iiiii. så nu får jag se ut såhära idag punkt. föresten har jag tviiiiingat mamma att köpa en resa åt mig, jag vill bli brun. stakars människor som alltid är på sverige på sommrarna, fyfan. nu sak jag viiiiiisa dagens. pusspppppppuuuussar ifråååååån aaaaaaaaaaaaaalice.


gud va min hand sååååg slapp ut dåååå..
byxxxxxxxor - jag vet inte, ni vet där vid punkshop där emosar handlar. men inte i den affären utan vid den affären.
tröja - fannys som jag har haft i ett år, thanks darling. H OCH M iallafall
linne - giiiiiinatricoooot, love it! guud va långa ben jag fick, jag är juuuuuu skit kort och har oootrligt fula och korta ben.
men men ska inte klaga hehehe, eller jo det måste jag fan göra. hiiiiihhiihih, jag har tråkigt -,- som ni määärker. pussliusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0