min björn


ja, precis det är sant. jag döper katten till björn. för jag är kär i en björn inte en björn utan björn och då får katten heta så. för min kärlek till björn är oändlig. just so you know. opsi ser ni inget? lugnt:

albiins '/ säger (20:32):

mendu sen ska du bestämma kattens mellannamn så du måste träffa han senhihi

alleballe '/ säger (20:34):

björn

albiins '/ säger (20:34):

neeeej

ISAK

alleballe '/ säger (20:34):

jo

dom kan ha två

albiins '/ säger (20:34):

du måstr träffa kattskrället innan du får bestämma för mig !

alleballe '/ säger (20:35):

prupppinupp (Eller vafan det var för mobbat namn) björn isak albiins pettersson

ja, men husom hälst har jag bestämmt att det är björn i mini verition

min björn

eller an

fan

alleballe '/ säger (20:36):

eller ah

björn är fint

albiins '/ säger (20:36):

jaja okej dåP

haha ja den får heta såP

alleballe '/ säger (20:36):

kopiera msn rutan och skicka till mig

jag är för oteknisk


Kommentarer
Postat av: världens bästa frida

princeton björn isak albiins petterson , våran lilla bebis!

2009-07-29 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0