haha

trött på dig om HISSAR OCH DISSAR:
du är psykiskt störd alice sluta ta upp bråk i dina dissarlistor o vad folk säger till dig. du är så falsk så att man inte vet vart man ska ta vägen.

svar: psykiskt störd? har jag bett dig läsa min blogg? ;) skriv ditt namn istället? du känner antagligen inte mig utan måste gissa. om du nu känner mig och tycker jag har varit falsk imot dig, så har jag antagligen inte tyckt du betytt så mycket för mig så jag helt enkelt inte brytt mig om du tycker jag är falsk och lämmnar mig? JAG SKRIVER PRECIS vad jag vill i min blogg. min blogg - mitt liv. allvarligt, känner du mig? tror jag vet vem det är, VISST du "kännde" mig. sluta läs min blogg om du är så jävla trött på mig. bråket var mellan mig och frida, så om det är nån som ska kommentera sådär är det frida. hon sa inget om att jag skrivitt om mitt och hennes bråk i min blogg. hon bryr sig inte. och för det där med jävla hissochdiss samt retuseringsprogramet, antar att det är du som hackar på det M? så du tog ju upp det i din blogg, jag tar upp det i min. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0