brunettbella

design är på G. börjar blogga påriktigt när allt är färdig runt bloggen. föresten blondinbella eller kanske man ska säga brunettbella? ja, ni läste rätt hon har blivitt brunett. inget mig emot, men jag måste säga att hon kommer alltid vara blondin för mig som läser hennes blogg dagligen och för andra som läser tror jag. inte för hon är dum. för det är hon verkligen inte, hon är nog den smartaste kvinna skulle jag tro! utan för hon liksom är blondin hon passar som det, även som brunett. roligt iallafall att hon våga sig på en förändring! kanske vi ser kisse som rödhårig snart? eller svart, det skulle vara kul!

söt måste jag säga!
 somsakt, hörs om några dagar. ta hand om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Tack så mycket! :) Och kul att du blev nöjd med designen, säg till om du behöver hjälp med att sätta in headern o.s.v. :) Kramar Therése

2009-07-29 @ 18:17:48
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0