blogga ' hjärta ' alice

uppdate: möjligtvist så byter jag blogg till hösten, är så trött på den hära bloggen för den krånglar helatiden jag kan inte ändra profilbild i hörnet. jag lackar fan på sånt. så då byter jag igen. ibland saknar jag devote, men aldrig att jag byter. blogg.se måste fan funka om jag bara bytder adress :) men såklart återkommer jag med det DÅ. nu ska jag sminka mig. har en sån dära dag 'vad jag än har på mig, så blir det fult' dag så igentligen vågar jag inte sminka mig för då blir det fel. tittar jag mig i speglen så liksom, ser man ett monster. ni vet? alla tjejer har sånna dära dagar. undra om killar har det? på samma sätt? eller ser dom lika dana ut varje dag åter om? hm....... kyss och smek, sänglek! hihi. funniiiie, jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0