baaaaack on track, BITCH!

hej där!
det här är en tillfällig design, till i höst, då jag byter. och då blir det ingen blå design ;) har ju haft väldigt mycket blått och mörka färger, men nu tänkte jag faktiskt byta till min favorit färg. säger inte vilken. har ju haft en liten "blogg paus" skönt var det, inte för nått speciellt. men jag har haft bloggtorka. så då skriver jag saker liskom som ja ni vet! så nu är jag på bannan igen! dock åker jag till landet, troligtvist imorgon? då blir det uppehåll ytligare två veckor. har ju tappat alla läsare men jag ska försöka vinna dom back. back on track. ;) marlene reste till tunisien idag, eller hon är på flygplanet just nu. och jag är då inte lite avvis! helatiden säger jag "men landet är väl en upplelvelse i sig" till mamma, haha. hon bara skrattar. tror dock inte hon har några planer på att beställa ett flyg till turkiet eller nått sånt land. var ju i grekland för lite mer än en månad sen känns typ som ett år sen. jaja! :) ska inte tråka ut er allt för mycket, men nu vet ni. alice är back on track. (inte mycket uppdatering på sommaren, men det hajjar ni va?) pussissssssssar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0