VECKANS DISSAR OCH HISSAR!

som förra veckan .. fridas & min hiss och diss .. längtat? här har ni den!

18 års gräns på solarium - det ska ju kanske bli 18 års gräns på solarium. dåligt. jag solar inte ofta, några gånger pär år. men liksom, det är ju upp till var och än? antingen solar man och ökar chansen för hud cancer, eller så solar man inte. liksom, klart dom som är under 18 år kommer smyga in endå. sola inte mer än 10 gånger pär år, du ökar chansen för hud cancer.

"jag är en stor bloggerska och alla älskar mig" - jag och frida blir sjukt irreterade. VISST du är stor bloggerska, men du behöver inte gå och berätta det för hela stockholm. shit, " alla älskar mig. " nej alla älskar inte DIG, dom älskar att läsa om ditt liv. du är säkert SUPER SÖT i verkligheten, men visa det i bloggen. folk har fått fel uppfattning om dig.

the pirate bay - på ett sätt förstår jag dom, dom som kämpat hårt för plattan eller filmen, sen är det bara gå in på pirate bay och ladda ner filmen, HELT GRATIS. jag har ingen lust att betala 200 spänn för en film jag ser en gång.


f & a låten - bästisarna har fått en låt, VI ÄLSKAR DEN ; " oh sussi " ääääger.

random vidios - den söta lilla killen med lockigt blondt hår, asså snacka om att jag är kär pånytt, så söt alltså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0