ALICE & FRIDA DISSAR OCH HISSAR.

nu har jag och min bästis kommit på en ny sak, hiss & diss tillsammans, vi  gör hiss & diss listor tillsammans varje söndag, så skriver hon i sin blogg & jag i min, nice va?

bästis som bor långt bort. ja, men kompisar i all allmänhet, men speciellt bästisar, dom behöver man ju heltiden liksom, nån som stöttar än. och det är svårt att ha en riktig bästisvännskap om personen går i en helt annan skola bor långt åt helvette. men sen har jag ju världens bästavän & tillsammans klarar vi allt, rhigt frida?

skoskav. nu när sommaren har kommit köper man självklart massor med söta ballerina, pumps men sen så kommer skoskaven. nej fy.

föräldrar som läser ens blogg. frida ville att vi skulle ha med det. jag har faktiskt inga problem med att min mamma läser bloggen, jag har igentligen ingeting att dölja. förstår dom som skriver "jag var fett packad i helgen och knulla två st" men det skriver jag inte. eftersom jag har lärt mig allt kan ju inte stå med i en blogg, även fast jag har få läsare så liksom lite privatliv måste man ha. men från början var det ju meningen att allt eller det mesta skulle stå med i denna blogg. men jag insåg att det inte funka.


sommaren. jag känner att sommaren är påväg, det här är härligt. nu har vintern varit aldeles för länge. dax för sommar. solen har skinit ute, man har kunna skippa vinter jackan nästan bara gått med tjocktröja, det här älskar vi!

H&M´s sko kolektion. ja, dom har ju riktigt fina skor. billga & jätte snygga. sen vet jag ju inte om dom har bra kvalite men det får man hoppas. så inte klacken går av när man är ute, det skulle ju inte vara så lyckat..

robinsson. bara för frida. haha, nej men först tyckte jag robinsson var jätte tråkigt, liksom dom är ute på en ö försöker överleva. men helt ärligt tror jag inte dom har det så dåligt som det låter. VISST det är säkert inte lätt, men så som dom får det att låta, lättare är det. tror jag. men nu tittar jag till & med på programet. så dåligt är det ju inte faktiskt.

grönalund. ja, grönalund öppnar ju snart, alla i min närhet ska typ köpa guldkortet, eller okej nästan alla. jag är väldigt höj rädd & spyr lätt. så jag vet inte direkt om jag ska ha det, jag gillar ju vilda musen & nyckelpigan, och dom där, små karuselerna. men i firittfall & popexpressen ser ni aldrig mig, eller okej då ska jag vara riktigt packad. därimot skansen det gillar jag! speciellt allsång på skansen, där ska jag och emma vara, eller hur emma? kanske frida hänger på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0