stor större störst


måste anstränga mig för att orka hålla ögonen öppna. nått hände under bröstet, skit ont gjorde det. så mamma vill att jag sover nu typ. & jag hade lovat att snacka med frida, åh. i värsta fall får jag ta det imorgon, och hjärat DÅ lovar jag att prata heeeela natten. för just nu så är jag galet trött, kommer säkert somna i telefon som jag brukar, haha. andas sjukt högt så folk brukar få för sig att jag får astma anfall. iallafall, imorgon ska jag köra hiss & diss, var ju ett tag sen, nice va? nej, nu ska jag sova, föööörlåt frida, vill ABSOLUT snacka med dig inte det, men liksom u know mammor. men imorgon HELA NATTEN ? ;) iiiii love u moste. asså helt seriöst, läsarna ni borde fatta frida its my bestfriend. hihi. jag älskar dig & galet sugen på jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0