stor familj

kollade nyss på familjen anorlunda på webben, det är typ familjer med tio barn, asså seriöst. tänk va jobbigt att ha så många syskon. jag klagar på mina tre, och det är bara jag och min lillasyster som bor hemma, ibland känns det som om hon är lika jobbig som 12 små skit ungar. jag skulle inte stå ut med 9 syskon. behöva hjälpa till hemma, inte få lika mycket, asså shit, hur orkar man föda 10 barn, visst skulle det vara roligt, men liksom nej fy fan va jobbigt. haha. jag trivs med mina tre syskon, även fast min lillasyster kan vara sjukt jobbig. haha, det kan man inte tro hon ser ut som en ängel med sitt vita hår, och blåa ögon, men fy fan va jobbig hon är.. ibland tror jag att hon har ADHD, men mamma vägrar kolla upp det. haha, sen finns det alltid nån att reta upp, och reta är jag bra på. thihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0