stor bloggarna

tänkte säga godnatt , men först tänkte jag skriva lite vad jag tycker om dom stora bloggarna.

Kenza - hon har ju ett sjukt fint natuligt utsende som jag själv dör för, men sen är hennes blogg T R Å K I G.
men endå hon ser sjukt bra ut, och värkar vara en sjukt trevlig tjej!

Kissie - jag ju inte förneka att jag läser hennes blogg, trotts att jag tycker hon värkar vara lite omogen
så älskar jag hennes blogg, den är faktiskt bra ärligt talat, den är rolig. men hon är värkligen omogen
fjortis snart arton år, det är synd. och hon värkar vara otroligt avunsjuk på blondinbella. ;)

Stina-Lee - rätt intessant blogg, men rätt tråkig. men hon värkar vara super gullig!

Blondinbella - sveriges framgångsrikaste tonåring, hon är sjukt duktig, 18 och har kommit långt,
men ibland tycker jag hon måste vara tonåring. men den dära tjejen kommer gå långt.
sen liksom ha hennes plånbok tackar man inte nej till. ;)


ser att den dära desiree kommit upp till topp 3 i mest besökta, kul för henne!

ja det där med stora bloggar är nog inte helt lätt, mycket kretik måste det vara .. jag gillar faktkiskt mest dom små oupptäckta bloggarna. men avunsjuk blir man ju, ;) för vem vill inte tjäna flera tusen kronor på att blogga? haha.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Oj tack, vad glad jag blir :D <3

2009-04-08 @ 23:03:03
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: anonym

Kan du överhuvudtaget stava människa?!!?

2009-04-09 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0