sofia skolan suger

läste nyss fannys blogg, hon saknar ks som jag.
för några månader sen så gick jag i kunskapsskolan i ensekde. ibörjan tyckte jag det var det sämsta jag kunde göra att byta. men i sexan fick jag någolunda betyg, betyg i alla ämnen. men det blev bara jobbigare och jobbigare jag pluggade inte ett piss, fanns så mycket annat jag tyckte var roligare. så jag fick byta till sofiaskolan på söder, åh fyfan. shit, allt där är så sjukt konstigt, ingen är som mig (utom jessica.) men dom andra små töntarna kallar mig fjortis, assså jag blir så sur, har dom kollat sig i speglen? dom ser fan ut som WANNABES. haha. så jag hatar klassen (jessica ta inte åt dig, inte dig.) och sen så blir det massa möten, jag ska snacka med kuratorn, och nej tack. sååååå , nu vet ni lite om min skolgång. har inte berättat det här, men tyckte det var dax för det. och det som gör mig så fucking sur, soc är typ inkoplad. andledningen till att jag inte går till skolan är aldeles för privat, den som vet är frida bästavän & snart syster marlene. apropå marris ska jag ta och ringa henne, chaio!


minnerna där ifrån, saknar så sjukt allting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kna du berätta lite om när du blekte ditt går blont, hur många gånger du blekte osv.?

2009-04-19 @ 21:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0