smile

nu.. ska jag vara lite gladare, känner att bloggen har varit där jag tagit ut min illska! iallafall, idag ska jag och shoppa, för att liksom " få bort " min arghet, nerå, men det är fan vår, jag vill ha vår kläder :) så jag ska köpa skor bland annat, dagens planer. igår föresten, var jag ute med randoms, utom J&F men iallafall, ucsh, det var rätt roligt endå. fast jag blev lite arg. föresten, har börjat andvända min mobil igen, för er som INTE vet har den vart avstängd under ett tag, men nu är den på igen, såå nu kan jag messa. jaaaaaaaaaa, :) nej, men ska börja fixa mig & jag vet klockan är fett lite men jag är sjukt jävla pigg! haha. glömde cameran inne igår, smart aas! kram & massa pussar. hehe.

happy face


Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: Tack såå mkt! :D

2009-04-04 @ 10:17:46
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0